livshistorian

Direktlänk till inlägg 22 juni 2011

Kvälsmys

Av Emilia - 22 juni 2011 20:13

Jag ska ha lite kvälls mys nu  Ska lägga mig och läsa min bok som ni vet vilken den är 


Nytt intresse!


När vi ändå är inne på "mys" så kom jag att tänka på one piece som finns i så många olika designer. Här kommer några som jag har hittat på internet som jag typ "jaa tack" vill ha!      •till båda, pikachu och hello kitty        






















•till musen -->     Skulle inte ni vilja ha en sådan?  Dem som jag har satt en sådan       här • vill ja ha , så om ni undrar varför det sitter en prick brevid en bild , så är det för att jag vill ha den    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia - 15 september 2011 16:46

Tjena bloggen! just nu är jag med sofia (min kompis) vi tittar på family guy och precis kommit hem från sibylla.. och ja vi gör inte så mycket som jag sa men nu ska vi ut och rulla..   kommer mer inlägg idag ses !!                         ...

Av Emilia - 10 september 2011 09:23

Tyvärr alla söta slutar jag att blogga på denna bloggen, så den raderas... hoppas att ni röstade på Alice bild i bild-tävlingen! Men deppa inte för jag gör en ny blogg på devote.se som heter mippa.devote.se.   Hejdå!    som avslutning:   ...

Av Emilia - 6 september 2011 10:14

Jag hittade precis en rolig hemsida för roliga bilder, specielt ansikten i t.ex bilar, kyrkor och mkr mer. Kolla själv     För att komma till hemsidan klicka här ...

Av Emilia - 6 september 2011 10:05

Jag sitter här i soffan och lyssnar på Aly and AJ's nya låt, Potential Breakup Song. Igår när jag kollade på Disney Channel kom en film (original movie) upp som heter Cowbells. Jag fatter inte föräns idag när jag kommer på att dem som spelar i Cowbel...

Av Emilia - 6 september 2011 08:45

Hello allesammans, igår blev jag vaccinerad mot röda hund, påssjukan och en till (glömt vilken den tredje var) men i alla fall mådde jag jätte illa efter att jag hade tagit den så nu är jag hemma med en föskylding och kanske feber .       ...

Presentation


Hej!

Mitt namn är Emilia men jag kallas för Eme! Jag är från Malmö. Föddes där 24 December 1999, men jag flyttade till Svedala när jag var 5/6 år gammal. Nu har jag flyttat till ett hus som ligger nära där jag bodde innan i Svedala. Jag ska börja i 6:a

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag idag

Fota


Skapa flashcards