livshistorian

Alla inlägg under augusti 2011

Av Emilia - 28 augusti 2011 09:21

Här kommer en söt video på en papigoja som försöker fånga en laserstråle. Att man ser katter följa ljus är ju inte så märkvärdigt, men en papigoja...


Av Emilia - 27 augusti 2011 13:47

Ska nog fixa en ny header, sen håller jag mig nog vi den, haha.

Av Emilia - 27 augusti 2011 13:40

Här kommer en väldigt smart och san text:


Det finns ett rykte som går runt som säger att pojkar är starkare än flickor.. Oh! snälla, kan du bära en 7 kg bebis i magen i 9 månader? Kan du städa, laga mat och prata i telefon samtidigt? Kan du bränna din panna med locktången och inte klaga? Kan du gå hela dagen i klackar? Kan du gråta hela natten och sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej? Kom ihåg killar, tjejerna är bara hjälplösa tills naglacket torkat. Sätt upp detta på din status om du är stolt över att vara kvinna!♥


Jag tycker själv att texten är väldigt smart för att killa brukar säga att dem är bättre än oss tjejer, men texten säger allt  


Här kommer i alla fall en väldigt bra låt som är skriven av Alexandra Stan, namnet låter svensk men i själva värket är hon ju engelisk. 


Var berädda att ljudet är väldigt högt på videon så min liksom inte sitter på högt ljud ;)

Av Emilia - 25 augusti 2011 19:05

Min bästis (Alexandra) vissade en jätte bra låt på youtube som jag dirket fasnade i. Den är skriven av fyra tjejer som kommer från något Japanskt land tror jag, men dem heter i alla fall Secret och dem sjunger ju såklart på den språket som dem kommer ifrån, men det är en tjej som rappar på Engelska haha   


 

 



Låten



Vad tycker ni om den?

Av Emilia - 23 augusti 2011 20:30

De felste av er känner säker ingen intro-musiken till alla filmer från filmbolaget 20th century Fox. Alltså den korta orkesterlåten som spelas just innan filmerna ska börja.



Well, här kan ni höra några "omgjorda versioner" där låten bli akomponjerad av massa olika saker. Mycket bättre underhålning än originalet. ^^


Flöjt


The Simpsons


Annorlunda...


Den riktiga


Godnatt.

Av Emilia - 23 augusti 2011 20:08

Förlåt för den dåligaste uppdateringen! Jag har liksom varit lite upptagen den sista tiden, ny skola och mkt mer. Men nu tror jag iaf att jag kommer blogga som vanligt igen. 






  peae and love, you figure it out ...

Av Emilia - 4 augusti 2011 12:49

När vi satt i bilen på väg hem från Frankrike (som jag har skrivit om innan, det kommer ju såklart också komma en bildbomb från Frankrike ) så lyssnade vi i alla fall på en låt som är skriven av en tjej som heter Miranda Lambert. Hon sjunger lite som Miley Cyrus. Country musik alltså! Nu sitter säkert ni och bara tänker, jaja vi har fattat, kan vi få höra låten nu då? Ja, det ska ni också få göra.

Miranda Lambert - White Liar.


Ni ska också såklart få se hur hon ser ut:

   

Ni kanske också vill se hur hon ser ut nu, 2011:

 

Presentation


Hej!

Mitt namn är Emilia men jag kallas för Eme! Jag är från Malmö. Föddes där 24 December 1999, men jag flyttade till Svedala när jag var 5/6 år gammal. Nu har jag flyttat till ett hus som ligger nära där jag bodde innan i Svedala. Jag ska börja i 6:a

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag idag

Fota


Ovido - Quiz & Flashcards