livshistorian

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Emilia - 25 juni 2011 14:23

Jag tycker värkligen att manga är jätte söt. Det är så mycket detaljer på nästan alla bilder och det finns typ inga tråkiga gråa bilder , allting är liksom färgglatt  Här kommer en söt bild på en manga tjej    Är det ingen annan som tycker om manga? ^

Av Emilia - 25 juni 2011 14:17

   Det här är jag idag;   Jag tog bara på mig något enkelt (som vanligt) men jag försöker ändå få det att bli snyggt 


• Linnet stadium

• Tröjan H&M

• Byxorna lindex  

Av Emilia - 25 juni 2011 14:09

Många är vana vid att se sådan här grodor:


Men har ni någonsin sett en sådan här groda?:

 

Den grodan är värkligen jätte cool och en sådan tror jag inte att jag hade vilat träffa  Någon som har sett en i irl? (i riktigta livet) 

Av Emilia - 25 juni 2011 13:55

Jag vill SÅ gärna ha en salamander! Jag tycker att de är söta och jag har själv hållit i en! Om ni undrar vad en "salamander" är så har jag ritat en bild på en:   Den liknar lite mer en ödla men den får duga. Jag har också en bild på en riktig salamander:  Där det står "yes" vill jag ha! I LOVE SALAMANDRAR 

Av Emilia - 25 juni 2011 13:39

Mina kusiner har just åkt hem   Vill ju att de skulle stanna till Mån! Här kommer en bild som en av mina kusiner gjorde på oss: Hon ville inte synas så jag pixlade hon Den är rolig och jag var liksom bara tvungen att lägga upp den! I LOVE U MY KUSSIN 

Hoppades alla hade en riktig skön midsommar afton och att alla får en lika varm midsommardag! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Mitt namn är Emilia men jag kallas för Eme! Jag är från Malmö. Föddes där 24 December 1999, men jag flyttade till Svedala när jag var 5/6 år gammal. Nu har jag flyttat till ett hus som ligger nära där jag bodde innan i Svedala. Jag ska börja i 6:a

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Jag idag

Fota


Ovido - Quiz & Flashcards